Afstandszorg wordt het nieuwe normaal!

Afstandszorg wordt het nieuwe normaal!

Bedrijf: TelePHON.digital BV

Datum: 9 juni 2020

Plaats: België

Link: https://www.telephon.digital

Beschrijving:

Tel: 0032/477573987
Email: info@telephon.digital

Heb jij ook als doel jouw cliënt efficiënt en gericht te helpen? TelePHON.digital is de meest complete tool, voor synchroon én asynchroon zorgmanagement. Toegankelijk via pc, tablet en smartphone kan je met TelePHON.digital je cliënt bevragen, hem/haar (zelfstandig) taken laten uitvoeren en live bijsturen via beeldbellen. Omdat je daarnaast ook het traject van de andere zorgverleners van jouw cliënt kan raadplegen en hen kan contacteren, opent TelePHON.digital de weg naar multidisciplinariteit.

Jouw therapie, jouw keuze!

TelePHON.digital is een middel om therapie te ondersteunen, het is geen therapie op zich. De therapie bepaal je zelf. Als zorgverlener kan je materiaal aan het platform toevoegen, met behoud van de intellectuele eigendom. Je kan kiezen om dat materiaal te bewaren in jouw privé library, die enkel zichtbaar is voor jou en jouw cliënt. Of je kan opteren om te participeren in de TelePHON Community door jouw bijdrage te delen met collega’s. De kwaliteit van deze publieke library wordt geborgd door een panel ven experten, de TelePHON Advisory Board.
Juist omdat de inhoud vrij kan ingevuld worden, is TelePHON.digital toepasbaar op allerlei disciplines: logopedie, huisarts geneeskunde, dieetleer, fysiotherapie enz. En meerdere disciplines rondom eenzelfde patiënt maakt de tool zo uniek!

VOOR WIE?

  • Als zorgverlener volg je de zorgbehoevende op de voet. Bekijk de opnames, analyseer de resultaten en optimaliseer het traject.
  • Als zorgbehoevende heeft u de regie over uw traject. Oefen waar en wanneer u maar wil, zodat u zo snel mogelijk vooruitgang kan boeken.
  • En samen? Samen vooruit! Snel iets bespreken of samen een oefening doornemen? Geen probleem! Via ons communicatiekanaal kan dit perfect!

WAT?

  • Educatie/Informatie.
    Je kan een steeds uitbreidend gamma aan documenten, audio & video illustraties toewijzen aan jouw cliënt, als naslagwerk of als oefening. Alle materiaal dat publiek werd aangeboden, onderging een kwaliteitscontrole.
  • Compliantie & voortgang monitoren.
    Het oefenlogboek registreert wanneer, hoe lang en hoe de cliënt oefent. De resultaten van zowel bevraging, vaardigheidstraining of invuloefening zijn beschikbaar in een score, een grafiek en/of een webcam opname.
  • Real time coaching vanop afstand.
    Tijdens een videochat in een beveiligde omgeving oefent de patiënt vóór de therapeut die live bijstuurt.

KORTOM!

TelePHON.digtal verschaft EEN TRAJECT OP MAAT! De zorgverlener wijst zijn cliënt taken (documenten en/of oefeningen) toe vanuit de publieke databank of vanuit zijn eigen privé databank. Je kan je vergewissen van de compliantie en het resultaat door de prestaties in te kijken. Indien nodig stuur je bij aan de hand van een videogesprek waar je samen een probleem of oefening doorneemt. Na het beeldbellen stel je een vervolgtraject op.

NVLF leden die een account maken in 2020, krijgen 2 gratis 3-maand-patiëntaccounts!

 

TelePHON.digital BV
Burgemeesterstraat 11
B-9830 St Martens Latem
Ondernemingsnr 0734.614.355 RPR Gent
Website: https://www.telephon.digital
Tel 0032/477573987
Email: info@telephon.digital

Over ons

De NVLF is dé beroepsvereniging van en voor logopedisten in Nederland. We behartigen de belangen van alle 6000 leden die bij ons zijn aangesloten.

NVLF
Postbus 75
3440 AB Woerden

E: logopedie@nvlf.nl
W: www.nvlf.nl
T: 0348-457070

Social media

Contact

Performis BV verzorgt in opdracht van de NVLF de plaatsing van rubrieksadvertenties in Vraag & Aanbod. Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op.

Performis BV
Postbus 2396
5202 CJ 's-Hertogenbosch

E: vraagenaanbod@performis.nl
W: www.performis.nl
T: 073-6895889